#1 2009-12-18 05:23:51

Azura

Mistrz Kasty

Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 81
Punktów :   

5 Pierwsze kroki w grze

Pierwsze kroki w grze:

Stworzyłeś już postać. Rozgrywkę rozpoczynasz w jednym z miast Sosarii, które wybrałeś podczas tworzenia postaci oraz kilkoma niezbędnymi do życia przedmiotami. Na chwilowy brak środków finansowych poradzić może NPC Bankier, który udziela kredytu. Istotną czynnością jaką powinieneś wykonać logując się po raz pierwszy jest przypisanie adresu e-mail do konta używając komendy .email. 

Karta postaci:

Kolejnym krokiem jest sporządzenie opisu swojej postaci używając Karty Postaci (dwuklik na postać - otworzy się tzw. paperdoll - po boku znajdują się dwa zwoje - klikamy lewy)

Karta postaci to bardzo istotny, wymagany element do gry na serwerze Dziedzictwo Mistrzów II. Obowiązkiem każdego gracza jest wypełnienie wszystkich jej rubryk.Mistrz gry po przyłapaniu gracza nie posiadającego karty postaci zwykle stosuje pouczenie oraz wyznacza termin następnej kontroli. Jeżeli po upływie określonego przez sprawdzającego czasu grający nadal nie uzupełnił karty, jego postać może zostać uwięziona na czas 1 godziny (następne "wpadki" wg. uznania sprawdzającego).

Narzędzia te pozwalają dogłębnie przedstawić wygląd swojej postaci wszystkim osobom, które się nią zainteresowały. Dzięki specjalnym podziałom karta postaci służy również mistrzom gry jako "podpowiedź". Bardzo często koncepcje przedstawione przez graczy dają natchnienie ludziom od fabuły i inspirują ich do działania - warto więc napisać warty uwagi opis postaci czy jej historię. W opisie takim powinieneś zawrzeć wygląd zewnętrzny postaci, sposób poruszania się oraz inne rzeczy które można stwierdzić jedynie przyglądając się jej z bliska. Nie powinieneś tam umieszczać informacji na temat umiejętności, jej przyzwyczajeń, historii, dokonań itd. Opis inkognito wyświetlany jest w m.in. w przypadku gdy jesteś pod wpływem czaru incognito, polimorfii, mikstury polimorfii, masz na sobie perukę złodzieja itp. Powinieneś również napisać koncepcję swojej postaci. Koncepcja postaci powinna zawierać cele oraz dążenia postaci, zasady którymi kieruje się w życiu itd.

Uzupełniając Kartę Postaci pamiętaj aby:

- Nie używać polskich znaków (ż, ś, ć, ę, ą, ł),
- Podczas wypełniania karty postaci nie przesuwaj jej okna,
- Po zakończeniu pracy zawsze używaj przycisku "Zapisz zmiany",
- Pamiętaj o uzupełnieniu wszystkich pól karty (łącznie z zakładkami "Historia postaci".

Komunikacja:

Jeśli chcesz coś powiedzieć po prostu wpisz tekst na klawiaturze a następnie wciśnij enter. Możesz również coś wykrzyczeć (twój tekst będzie widziany przez osoby znajdujące się w większej odległości od postaci) oraz wyszeptać (tekst pojawia się tylko osobom stojącym obok Ciebie). 

- Aby coś wykrzyczeć wpisz ! oraz naciśnij spację, a następnie wpisz żądany tekst i zatwierdź wszystko enterem.
- Aby coś wyszeptać wpisz ; oraz naciśnij spację, a następnie wpisz żądany tekst i zatwierdź wszystko enterem.

Możesz również ukazać emocje swojej postaci.

-Aby to zrobić wpisz : oraz naciśnij spację, wpisz żądany tekst i zatwierdź wszystko enterem. Pojawi się on nad głową twojej postaci w formie *wprowadzony tekst*. Emocje służą od opisywania czynności wykonywanych przez twoją postać (*przeczesuje dłonią włosy*), stanów emocjonalnych (*wzdycha ciężko kręcąc z niedowierzaniem głową*) itd.


Niezbędne podstawy:

Jeśli chcesz przechować posiadane przy sobie przedmioty w bezpiecznym miejscu udaj się do pobliskiego banku. Skrzynię od bankiera możesz dostać mówiąc zdanie zawierające frazy bank lub skrzyn np. Podaj no moją skrzynię bankierze. albo *rozgląda się po banku trzymając klucz do skrzyni*.

Aby zobaczyć co do zaoferowania ma kupiec bądź sprzedać mu coś powiedz zdanie zawierające frazę kupi bądź sprzeda np. Chciałbym coś u Ciebie kupić., Mam coś, co chciałbym sprzedać. itp. Kupcom możesz zapłacić również czekiem. Aby to zrobić przeciągnij czek na głowę kupca a następnie wybierz z listy przedmiot który chciałbyś kupić.

Jeśli chcesz nauczyć się jakiejś umiejętności musisz znaleźć odpowiedniego NPC (postać sterowana przez komputer). Inskrypcji nauczy Cię skryba, anatomii uzdrowiciel, wiedzy o broni kowal itd. Kiedy znajdziesz odpowiednią osobę powiedz zdanie zawierające wyrażenie "naucz" np. Czego mogę się u Ciebie nauczyć panie?. Jeśli wśród wymienionych przez NPC umiejętności jest ta, której chcesz się nauczyć powiedz zdanie zawierające zwrot naucz oraz nazwę umiejętności np. Rybactwo ? Mógłbym się tego nauczyć. Następnie wręcz odpowiednią sumę pieniędzy postaci (przeciągnij na nią kupkę złota i upuść "na głowę"). W ten sposób możesz się nauczyć danej umiejętności tylko do 33% (1% = 10 monet). Jeśli NPC nie wymieni okrągłej sumy 330 monet to znaczy, że mamy już pewną wiedzę na temat tej zdolności. Jeśli będziemy mieć 33% lub więcej danej umiejętności wtedy odpowie on Nie nauczę Cię nic więcej.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmieszkania komputery sucha beskidzka