#1 2009-12-18 15:15:22

Azura

Mistrz Kasty

Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 81
Punktów :   

Jak stac sie wampirem na DM2?

Kwestia zarazenia sie wampiryzmem czasem ulega zmianie, przez roznego rodzaju podejmowanych decyzji w ekipie shardu (mistrzow gry)

Na chwile obecna istnieja dwa sposoby nabycia wampiryzmu i oba moga sie nam wydac trudne...

1. Wampiryzmem mozna zarazic sie od "Ksiecia wampirow" - jest dosyc silnym stworem, obleganym przez wiele innych, podobnych mu postaci.
Sposob zarazenia wymaga od naszej postaci wiekszej ilosci zycia i wycwiczonego skilla walki, aby miec jakies uniki na zadawane ciosy.
Zarazamy sie wtedy gdy ksiec zada nam wystarczajaca ilosc silnych ciosow, wiec jesli nasza postac jest slaba to nawet nie ma sensu sie z nim pojedynkowac.

Ksiecia wampirow znajdziemy w miejscu zwanym "wind" lub "deceit"

http://img704.imageshack.us/img704/193/windr.jpg



Charakterystyka Wind:
Wind to miejsce grozy, mieszkanie zła i siedziba różnych złych i mrocznych sił. Powiadają, iż znajduje się tam dawna loża nekromantów, którzy wspólnie próbowali zgłębiać tajniki śmierci. Żyje tam potężny książę wampirów mający na usługach liczną świtę. Miasta strzegą istoty cienia, a zamieszkują je w większości szaleni i do cna źli ludzie, których usługi i bytność są tolerowane. Magowie królestwa podejrzewają, że wszystkich ich przyciąga do tego miejsca jakaś dziwna moc, której źródła nie są w stanie odkryć.

2. Zarazic sie wampiryzmem mozna u jednego z mistrzow wampirzych kast.
W przypadku kasty "Vynnth" trzeba przejsc szereg zadan w okresie rekrutacji i dowiesc swojej wartosci.
Zarazani w ten sposob sa tylko ochotnicy do kasty, ktorym udalo sie:
- odgrywac ciekawy poziom postaci
- wczuc sie w role wampira
- zdobyc zaufanie kasty
- przejsc zadania wyznaczone przez mistrza kasty lub radnych
- zgrac sie z czlonkami kasty
- godzac sie na ustalone prawa i kodeks
- odnajdujac jedna z drug w hierarchi

Po przejsciu okresu rekrutacji, jest odprawiana specjalna ceremonia skladania przysiegi i zarazenia wampiryzmem przez mistrza kasty.

http://img80.imageshack.us/img80/8472/kaplan.jpg

Czym sie roznia oba sposoby zarazenia sie z naszego punktu widzenia?

Po walce z ksieciem stajemy sie wampirem, wowczas odrazu jestesmy uznawani za wygnaca i niegodnego posiadania daru.
Wygnaniec nie ma ani kasty, ani bezpiecznego schronienia za dnia. Jest gardzony przez wampiry z kast i czesto staje sie ich obiektem lowow.
Za godnego posiadania daru jest uwazany wtedy gdy sam stanie sie czlonkiem jednej z kast i bedzie utrzymywal odpowiedni poziom RPG.
(zarazenie u mistrza kasty, niewymaga wycwiczenia postaci w boju)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmieszkania komputery sucha beskidzka